אנו חיים בעולם בו תדמית היא חלק בלתי נפרד מחיינו. בעולם הווירטואלי הרווי באתרים שונים, יצירה של תדמית נכונה היא חיונית להצלחה. כדי ליצור זאת חשוב לשים לב גם לפרטים הקטנים ביותר, כדי להבטיח משיכה של גולשים לאתר ושהייה ארוכה שלהם בו. לפניכם מספר טיפים מצוינים ליצירת תדמית נכונה באתרי אינטרנט.
הבינו את קהל היעד והמטרות שלכם
לפני היצירה של התדמית חשוב להבין לעומק מיהו קהל היעד של האתר. האופן בו תפנו לקהל היעד ישפיע מאוד על החוויה שלהם. נסו להבין מדוע שהקהל יבחר לפנות אליכם, מה מעניין אותו, מה הוא מחפש ומהן ההעדפות שלו. ככל שההגדרה תהיה יותר מדויקת, כך יהיה ברור יותר כיצד ליצור תדמית שתביא את התוצאות הרצויות.
חשוב לצד זאת גם להגדיר בבירור מהי מטרת העמודים. האם מדובר באתר שנועד למכור מוצרים, האם המטרה היא למכור שירותים ואולי בכלל העמודים נועדו כדי לספק מידע או תוכן חיוני. כל אחת מהמטרות הללו יביאו ליצירת אסטרטגיה שונה לחלוטין, כך שזו נקודת הפתיחה עליה אסור בשום אופן לפסוח.
צרו שפת מותג אחידה
אם תחשבו על המותגים המצליחים ביותר בעולם, תוכלו לראות ללא כל צל של ספק כי יש להם שפת מותג אחידה. החל מהצבעים של האתר, דרך השפה בה נעשה שימוש ועד הפונט בו הטקסט מעוצב, הכל מוקפד ואחיד. כדי ליצור את התדמית המושלמת גם אתם צריכים להגדיר עבור המותג שלכם מה תהיה השפה שלו. כך, יהיו לכם קווים מנחים בתוכם תוכלו ליצור בחופשיות. גם מבחינת השפה בה נעשה שימוש חשוב שתהיה אחידות. חשוב לבחור האם הפנייה לקהל תהיה למשל קלילה ופשוטה או דווקא בשפה יותר גבוהה ורשמית. השפה צריכה כמובן להיות תואמת לרוח המותג ומה שהאתר מציע.
שלבו את התמונות הנכונות
הפן הוויזואלי של האתר הוא חלק בלתי נפרד מהתדמית שלו. לכן, כל תמונה המשולבת בתוכו חייבת להיות מלוטשת ומקצועית. לכן, חשוב להשקיע בתמונות אותן צילם צלם מקצועי אשר יודע לעבוד עם התוכן של האתר. כך למשל אם מדובר בתמונות של מוצרים תצטרכו למצוא את הצלם המתאים ואם מדובר בצילומי תדמית יתכן כי יתאים לכם צלם אחר.
אם באתר שלכם נדרשות תמונות תדמית של עובדי העסק או בעלי העסק, צילום פורטרטים מקצועי הוא הכרחי. התמונות חייבות לשקף באופן מדויק את המסר אותו תרצו להעביר. במקרה זה לדקויות ישנה משמעות רבה, החל מזווית הצילום ועד לתאורה.
שלבו תוכן איכותי
תוכן איכותי יכול לתרום רבות לתדמית. שילוב של תוכן איכותי, המעניק ערך אמיתי לקוראים, משקף אמינות ומחויבות לגולשים. מאמרים בעלי ערך יאפשרו לכם לחזק את הקשר עם הגולשים ולהציג תדמית של מותג השם את הגולשים בעדיפות ראשונה.