רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

מיתוג לעסק של קייטרינג בשרי

עסק המתמחה בקייטרינג בשרי או בתחום האוכל והמזון, גם זקוק למיתוג עסקי ועיצוב גרפי. בתחום זה, ניתן לייצר דברים ממש יפים ולמתג את העסק בצורה מאוד מרשימה. אם אתם חדשים בתחום, כדאי להישען על כללי הברזל ולא להמציא את "הגלגל" מחדש. אז איך ממתגים עסק בתחום האוכל? מיד תגלו.

איך למתג עסק בתחום האוכל?

מסעדנות, קייטרינג, ושאר עסקי האוכל והמזון צריכים גם את שירותיהם של חברות מיתוג ופרסום. מיתוג עסקי מציג את העסק באור אחר וחדש לגמרי, מניב תוצאות, ומשיג יותר לקוחות למקום. אז מה חשוב לדעת? כיצד ממתגים עסק בתחום האוכל והמסעדנות? הנה מספר טיפים שבהם תוכלו להשתמש:

  1. השתמשו באייקון (סמל) שמזוהה אם הלקוחות – כאשר מעצבים לוגו, תפריט, או כל דבר אחר, הלוגו תמיד נמצא שם. באמצעותו, יכירו אותנו יותר סועדים. השתמשו בצבעים דומיננטיים בהקשר לתחום שלכם, וכן, אייקון מזוהה עם קהל הלקוחות. לדוגמא: אם אתם קייטרינג בשרי, כדאי להשתמש בצבעים כהים, כמו אדום (הצבע של הבשר). ניתן להשתמש באייקון של בשר.

  2. צרו מסרים ישירים, פשוטים, ומלאי כאב – הקהל בתחום המסעדנות והקייטרינג הינו קהל פשוט, שכונתי, ולפעמים קשה להבנה. לכן, אתם והקופירייטר שלכם, צרו מסרים ישירים יותר, חדים, פשוטים, ועם כאב והזדהות שהלקוח פשוט יתאהב בכם.

  3. הבליטו במיתוג את היתרונות שלכם – המיתוג, הולך איתכם יד ביד לאורך שנים ארוכות. לכן, כדאי לשתף את הקהל ביתרונות שאתם מביאים לו, יתרונות על פני המתחרים, ופתרונות שאתם ממש יכולים לפתור. בנוסף, בתחום זה, כדאי גם להשתמש בדברים אשר "יבטלו" את ההתנגדות.

זה גם בסדר להשתמש במשפטים או במיתוג "רגיל" ולא מיוחד. לדוגמא באתר הבא: https://meatking.co.il, השתמשנו בלוגו עם מיתוג שכולם יכולים להזדהות איתו. וכן, גם ברמת התוכן. לפעמים, הפשטות, מנצחת.

האם יש חשיבות לבחירת צבעים לעסק בתחום האוכל?

התשובה היא, חד משמעתית, כן. בשביל לעורר הזדהות, רגשות, והבנה, לצבעים יש חלק בלתי נפרד. אנחנו, כצרכנים, שואבים הרבה מידע בצורה וויזואלית, ולכן, שימוש בצבעים נכונים יספקו לצרכן את מה שהוא צריך. מלבד זאת, לוגו יפה עם צבעים חינניים ומתאימים, ישווקו וימתגו את העסק בצורה הכי מתאימה.

הרצון של הלקוח להזמין תלויה רבות בפגישה הראשונה שלו מול בית העסק, גם באופן הדיגיטלי. במיוחד בתחום זה, כאשר התמונות משחקות תפקיד חשוב בעלילה, הצבעים רק תורמים לדרך. לרוב, כדאי להשתמש בצבעים המסמלים את אופי המסעדה: אדום (בשר), ירוק (צמחוני) כחול (פרווה או חלבי). 

שימו לב: כדאי להתייעץ עם גורמים מקצועיים בתחילת הדרך למיתוג העסק. כדוגמא: משרדי פרסום, סטודיו למיתוג, מעצבים גרפיים, ואפילו מומחי UX אשר מתמחים בעיצוב המוצר ומיתוג האתר. מחפשים סטודיו לעיצוב ומיתוג העסק (כל עסק) אתם מוזמנים לפנות אלינו! לפרטים חייגו – 03-939-8343.

*כתבה זו, איננה מהווה תחליף לייעוץ מטעם גורם מקצועי ורלוונטי.

דילוג לתוכן